vanmoof Partner Shop



vanmoof -

vanmoof Partner Shop

vanmoof 2.0 werkt nauw samen met een aantal partner shops. zuydfiets.nl was reeds een certified workshop en het was voor ons dan ook een prima keuze om met het nieuwe vanmoof een partner contract aan te gaan.

Alle aanspraken op garantie zijn vervallen en wij voeren alleen betaalde reparaties aan uw vanmoof fiets uit.

PARKEREN kan gratis en (meestal) op de parkeerplaatsen voor de deur van zuydfiets. Let op de laden en lossen plaats is niet bedoeld om te parkeren.

HELPDESK en vragen

Voor vragen over uw vanmoof verwijzen wij u naar de support en de FAQ van vanmoof zelf.

REPARATIE en STATUS

Momenteel voeren we alleen reparaties uit aan de vanmoof S3, X3 maar zeker ook aan de S5 en de A5. Heeft u een mechanische vanmoof of een vanmoof fiets van een eerdere serie, dan kunt u niet bij ons terecht. We voeren momenteel niet alle reparaties uit aan uw vanmoof. Het verhelpen van een storing aan of het vervangen van de complete kabelboom van uw vanmoof is een tijdrovende en zéér kostbare reparatie. Wij voeren deze reparatie momenteel niet uit. Vaak komt een storing aan de kabelboom pas na voren na het uitvoeren van een diagnose aan uw fiets.

De diagnose aan uw vanmoof fiets kost standaard € 65,= indien u kiest om de reparatie na diagnose door ons te laten uitvoeren, dan worden de kosten voor de diagnose niet doorbelast. Kiest u om de reparatie niet uit te laten voeren dan zijn de kosten dus € 65,= (de diagnose kosten). Bij een diagnose wordt de fiets volledig onderzocht en worden er componenten in en uit de fiets gebouwd om deze verder te onderzoeken.

U kunt uw vanmoof fiets tijdens de openingstijden van onze winkel aanleveren. U kunt NIET wachten op de reparatie van uw fiets. 

Wij werken alleen met de originele vanmoof onderdelen. Vooralsnog en met uitzondering van de E-Shifter van de S3 en E-Shifter van de X3, worden de reparatie uitgevoerd mét 12 maanden garantie.

Voordat u uw reparatie gaat binnenbrengen bij ons, dient u eerst uw fiets tenminste 12 uur op te laden. Na het opladen drukt u op de reset button op de fiets. Indien de storingen dan nog voorkomen of het opladen lukt niet, dan kunt u de fiets bij ons aanleveren ter reparatie.

u levert uw fiets SCHOON aan!

DOORLOOPTIJD

Uw vanmoof fiets wordt bij ons in behandeling genomen. Een reparatie kan soms langer dan 15 werkdagen in beslag nemen omdat het erg druk is in onze werkplaats. Voor een vanmoof fiets werken we momenteel niet met een planning, een tussentijdse statusnavraag is niet mogelijk.

SOFTWARE UPDATES

Wij voeren altijd een softwareupdate door. Hierop zijn géén uitzonderingen mogelijk. Het kan zijn dat er functies vervallen die u eerder wel had, het kan zijn dat er functionaliteiten verbeterd zijn of bijkomen.

X